Intervju med film-gruppen
1: Hvorfor meldte du deg på denne gruppen? - Det hørtes morsomt ut.
2: Hvilken film skal dere se? - Vi skal se Hasta ouista og Donald duck.
3: Hvem fant filmene? - Nina fant filmen.
4: Hva er det interessante med dette? - De har noe og gjøre.
Intervju med mat-gruppen
1: Hvorfor meldte du deg på denne gruppen? - Jeg hadde ganske lyst til å være med.
2: Hvordan synes dere det går med samarbeidet ? - Bra
3: Hva synes dere er det morsomste med denne gruppen? - Å lage mat med andre.
Intervju med aktivitetsgruppen
1: Hvorfor meldte du deg på denne gruppen? -For aktiviteter hørtes artig ut.
2: Hva skal dere gjøre? -Fargelegge ark.
Intervju med presentasjon gruppen
1:Hvorfor melde du deg på denne gruppen ? - For det er artig med presentasjon, og å lære bort. Vi hadde gode ideer.
2: Hva er det interessante med denne jobben? -Lære mye nytt.
3: Hva er det morsomste med denne jobben? - Å finne ut ting.
4: Har dere Quiz? - Vi vil ikke ha Quiz.
Intervju med fortellergruppen
1: Hvorfor meldte du deg på denne gruppen? - For å ha skuespill.
2: Hva er det interessante med denne jobben? - Samarbeidet og best mulig resultat.
3: Hva skal dere fortelle? - Samisk kultur. To fortellinger.
Dette er en blogg for Håkvik skoles samiske prosjekt. 5. og 6. klasse jobber nå for fullt mot 6. februar, Samefolkets dag. Alle elevene på skolen får være med på følgende aktiviteter på 2 temadager i uke 5: Fortellerstund,film,mat,presentasjon,uteaktiviteter. Vi er reportere som skal intervjue alle gruppene. Vi skal også intervjue to voksne som er ansvarlige for dette prosjektet. Prosjektets overordnede mål er "Handlingskompetanse for bærekraftig utvikling".
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar